Nejčastější otázky a odpovědi
1 ) Pro jak staré děti je kurz určen?
Lekce bruslení na ledě jsou určeny pro děti ve věkovém rozmezí 6-11 let, tedy pro 1.stupeň ZŠ. Do kurzu se mohou zapojit i děti ve věku 5 nebo 12 let po předchozí domluvě. KONTAKT
2) Co má mít dítě s sebou na lekci?
Povinné vybavení na lekce: nabroušené brusle, helma (cyklo, hokej …. jakákoliv) a zimní rukavice. Úplným začátečníkům doporučujeme i chrániče kolen a loktů. Oblečení je vhodné samozřejmě dle teploty. Ideální je nepromokavá kombinéza nebo nepromokavá zimní bunda s oteplováky. Je také dobré, aby měly děti připravené nějaké pití v lahvičce.
3) Je možné na kluzišti zapůjčit povinné vybavení?
U každého kluziště zpravidla funguje půjčovna bruslí a helem. Vybavení si můžete na každou lekci tedy zapůjčit. Půjčení vybavení není zahrnuto v ceně kurzu. Ceny půjčovného se na každém kluzišti trochu liší.
4) Kde zjistím informace kluzištích?
Informaci o adrese kluziště zjistíte v informacích o konkrétním (Vámi vybraném) kurzu nebo na našich stránkách s sekci LEDOVÉ PLOCHY. Na každém kluzišti máme pro kurz vymezený prostor, který je označený a výrazně oddělený od prostoru pro veřejnost. Další informace o kluzištích (ceny půjčovného, rozměry kluziště, zázemí) můžete nalézt také na těchto webových stránkách: www.jsmenalede.cz nebo Kluziště Praha
5) Jaký trenér povede náš kurz?
Těsně před začátkem kurzu rozesíláme rodičům informační e-mail s tel. kontaktem na konkrétního trenéra, který bude na daném kluzišti trénovat. Náš trenérský tým je složen v první řadě ze zkušených trenérů ledního hokeje, krasobruslení a rychlobruslení. Dále ze studentů zejména trenérských nebo pedagogických oborů Karlovy Univerzity Fakulty TVS nebo Pedagogické.
6) Kde mohu omluvit dítě z kurzu? Mohu si nahradit zmeškanou lekci?
S omluvenkami nebo dotazy se obracejte ideálně formou SMS přímo na trenéra (kontakt obdržíte pár dní před začátkem kurzu). Zameškané lekce je možné nahradit v jakémkoliv termínu na jakémkoliv kluzišti až do konce všech kurzů. Přehled všech kurzů a lokalit naleznete na našem webu. ODKAZ ZDE
7) Probíhá lekce za špatného počasí (déšť)?
Rozhodnutí o zrušení lekce z důvodu špatného počasí má plně v kompetenci trenér. Pokud se lekci rozhodne zrušit, tak informuje rodiče formou hromadné SMS nejpozději 1 hodinu před začátkem lekce. Pokud z jakéhokoliv důvodu (např.: větší dojezdová vzdálenost od kluziště) potřebujete vědět o případném zrušení lekce dříve, tak můžete kontaktovat trenéra. Zrušená lekce bude nahrazena na konci kurzu nebo tím, že budou prodlouženy jednotlivé zbývající lekce. Vše je v kompetenci trenéra, který Vás o všem informuje.
8) Jak mohu dítě na kurz přihlásit?
Pro registraci dítěte do kurzu bruslení na ledě pro děti je potřeba vyplnit elektronickou přihlášku, kterou naleznete v sekci PŘIHLÁŠENÍ na našich webových stránkách. Není možné dítě přihlásit pouze emailovou komunikací, přes SMS, telefonicky nebo na kluzišti.
9) Co mám dělat, když mi po přihlášení nepřijde zpětně e-mail s informacemi a pokyny k platbě?
Po vyplnění elektronické přihlášky Vám systém automaticky rozešle e-mail obsahující informace o kurzu, Vámi vyplněné údaje a pokyny k platbě. V případě, že e-mail obratem neobdržíte, tak nás ihned kontaktujte na telefonu nebo e-mailu. Pravděpodobně jste udělali překlep při vyplňování kolonky e-mailu (tz. přihlášku máme a neodešel jen e-mail) nebo spadl systém či nefunguje internet (tz. přihláška se neuložila) a musíte vyplnit novou přihlášku.
10) Máme zájem o kurz, ale je již obsazen, můžeme se zapsat jako náhradníci?
Pokud je u příslušného termínu na našich webových stránkách uvedeno “termín obsazen, možnost přihlášení jako náhradník” znamená to, že kapacita kurzu byla již naplněna. Můžete se přihlásit pouze jako náhradník a v momentě, kdy se nám někdo z kurzu odhlásí, tak Vás kontaktujeme a nabídneme Vám místo v kurzu. Může se tak stát i v průběhu již probíhajícího kurzu.
11) Můžeme si přijít vyzkoušet první lekci?
Zkušební/ukázkové lekce nenabízíme, a to z určitých důvodů. Potřebujeme vědět přesný počet dětí, které k nám do kurzu budou docházet kvůli kapacitě kurzu a omezené velikosti plochy kluziště, kterou dostaneme k dispozici. Nechceme blokovat místo těm, kteří na 100% vědí, že do kurzu chodit chtějí, ale už se nestihli přihlásit a jsou v seznamu náhradníků. Náplň kurzů můžete najít na našich webových stránkách pod hlavičkou program kurzu. Zde je shrnuto, co vše lekce obsahují a jak probíhají. Nebo se můžete podívat na fotky nebo videa z lekcí, které najdete na našich sociálních sítích Jsmeinline.
12) Je možné zaplatit přes fakturu na zaměstnanecké benefity?
Ano, kurzovné je možné zaplatit i přes zaměstnanecké benefity. Pro vystavení faktury ale potřebujeme vědět fakturační údaje na koho máme fakturu vystavit, dále veškeré konkrétní náležitosti, které musí být ve faktuře uvedeny (např. zaměstnanecké číslo). Požadavek o takovouto změnu faktury je nutné zaslat s dostatečným předstihem na naší e-mailovou adresu nalede@jsmeinline.cz
13) Potřebovali bychom potvrzení o zaplacení pro pojišťovnu, je to možné?
Ano, pojišťovna přijme doklad, který posíláme po uhrazení kurzovného na Vaší e-mailovou adresu. Jedná se o potvrzení o zaplacení, kde v příloze zasíláme i finální zúčtovanou fakturu s nulovou částkou k úhradě. Tento dokument slouží i jako potvrzení o úhradě.
14) Proč mi nepřišlo potvrzení o platbě?
Kurzovné je potřeba zaplatit podle instrukcí, které obdržíte do e-mailu po vyplnění elektronické přihlášky. Každá přihláška má své číslo=variabilní symbol, proto prosím při úhradě kurzovného uvádějte příslušný variabilní symbol. Přijaté platby jsou propojené s evidenčním systémem přihlášek, takže pokud při úhradě neuvedete příslušný variabilní symbol, tak se nám platba nespáruje s přihláškou a musíme ji dohledat manuálně. V takovém případě se samozřejmě nic neděje, ale budeme pak od Vás potřebovat potvrzení o této platbě, abychom platbu mohli zkontrolovat.